Post

BEN ASHAARI AJAK BACA BLOG AKU

 السلام عليكم
 peace be upon you

Wah !!
segmen..cukup lama tak bersegmen  ^^,
Che ben buat segmen.. dan dia tanya pakcik?? erk..


che' benkenapa patut baca kat blog hang?


pakcik : sebabnya.. pakcik pegang maksud ayat ini.


sampaikan dari aku oleh kamu walau sepotong ayat


pasai dalam ni, cuma berkongsi ilmu~
Tapi.. kalau ada entri merepek tu, tak paksa pun untuk baca~
haa.. che' ben ada tanya lagi kat pakcik..


che' ben : bagi bukti entri yang blog hang menarik.

Pakcikok, cuba mai baca entri pakcik yang ni..menarik ke?




Melintas di hadapan orang yang sedang solat


 
minat nak join?? klik  >>SINI<<

P/S : SEGMEN2 MACAM NI MERAPATKAN UKHWAH SESAMA BLOGGER. MAI LA JOIN~

er.. ada kaitan kot dengan entri ni??

er..tajuk atas ni cuma iklan. erk  6__9

. 

12 comments

Mon Feb 13, 09:28:00 pm GMT+8

join jgn tak join..hehe

kalau nak ikan, gtau je..tp cm ne pakcik nk amik?? yg pic tu, pakcik tgk kt fb dya.. skrg ni dya tak upload..hehe.. nk ole2 dari rusia..hehe

Mon Feb 13, 09:38:00 pm GMT+8

huhu..baru join~
oh.. tka dapat buka fb. isp sini block. kadang2 je dapat buka.huhu..
takpe. sampai sana nanti pakcik buka fb main tengok

;)

ole2? huhu..ini macam mana nak bagi ni? masa nak amik ikan ke? haha.. dah macam sistem barter la pula

:p

Mon Feb 13, 11:22:00 pm GMT+8

Salam singgah dan perkenalan dr fendy
follow sini sekali...

jemput terjah.heheh..

http://fendy1302.blogspot.com/2012/02/segmen-ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

Mon Feb 13, 11:55:00 pm GMT+8

hi! singgah dari blog abg ben :)
dari segmen yang sama.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

Tue Feb 14, 08:54:00 am GMT+8

Follow sini
juga ada entri best kat blog saya,
jom jenguk!

Tue Feb 14, 11:07:00 am GMT+8

dah follow...follow saya juga ye...

Tue Feb 14, 11:40:00 am GMT+8

boleh jugak..mcm sistem barter..haha

Tue Feb 14, 01:27:00 pm GMT+8

ingatkan FB tadi... nice blog...

saya singgah dari blog abg ben

Tue Feb 14, 02:21:00 pm GMT+8

dari segmen yang sama ^_^ nice blog..follow blog nih..


http://hatinufid.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

Tue Feb 14, 02:59:00 pm GMT+8

Salam perkenalan dari sihatimerahjambu

-datang singgah dari segmen abg ben
azhafizah.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

Wed Feb 15, 03:35:00 pm GMT+8

@dyabunga

haha. sistem barter moden~
jadi, kalau pakcik amik banyak ikan, berapa banyak ole2 ni?

:p

Wed Feb 15, 11:05:00 pm GMT+8

dari blog BA terus lepak sini. hee. ;)

farizafairuz.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

Post a Comment