Post

BEN ASHAARI AJAK BACA BLOG AKU

 السلام عليكم
 peace be upon you

Wah !!
segmen..cukup lama tak bersegmen  ^^,
Che ben buat segmen.. dan dia tanya pakcik?? erk..


che' benkenapa patut baca kat blog hang?


pakcik : sebabnya.. pakcik pegang maksud ayat ini.


sampaikan dari aku oleh kamu walau sepotong ayat


pasai dalam ni, cuma berkongsi ilmu~
Tapi.. kalau ada entri merepek tu, tak paksa pun untuk baca~
haa.. che' ben ada tanya lagi kat pakcik..


che' ben : bagi bukti entri yang blog hang menarik.

Pakcikok, cuba mai baca entri pakcik yang ni..menarik ke?




Melintas di hadapan orang yang sedang solat


 
minat nak join?? klik  >>SINI<<

P/S : SEGMEN2 MACAM NI MERAPATKAN UKHWAH SESAMA BLOGGER. MAI LA JOIN~

er.. ada kaitan kot dengan entri ni??

er..tajuk atas ni cuma iklan. erk  6__9

. 

16 comments

Post a Comment