Post

Ketagih Nasi Ganja, Rezeki Itu Nikmat

 السلام عليكم
 peace be upon you


Hangpa perasan tak, bila kita tanya perokok, penghidu gam yang karut marut tu, depa kata dah ketagih benda tu? siap 'tambah perisa' lagi yang semua tu 'nikmat' bagi depa.


Bila dok fikir banyak kali, pakcik memang akui, makanan pun boleh buat kita ketagih sebenarnya.. Eh!! pakcik dah rasa, pakcik tau la. Kenapa?

Tak percaya, bulan puasa ni waktu berbuka, hangpa bedal satu makanan ni. Namanya Nasi Ganja. Erk. Itu memang namanya. Tatau la pulak mana satu fakta yang betul. Ex-rumet pakcik dulu kata :


Hanif :

" betul bah, ada campur kannabis(ganja) dalam nasi tu! "


Pakcik :

" Hang jangan gurau ! dah bedal 2 pinggan baru cakap! =_= "


Hanif :

" hehe. gurau je bah. kalau ada, dah lama KKM serbu bah~ "

Dia punya ketagih tu, sebenarnya pada kari dan ayam merah..Sebut jer kari, tahu la kan. rempah dari India. Memang umph!! pakcik bagi A+ !!  Pakcik siap pegi kat depan tau, minta tambah sikit lagi kari. hehe~


Pasal side effect, pakcik tatau.  Kalau berminat nak cuba, kedai makan ni terletak kat Jalan Yang Kalsom, ipoh. Name kedai, Yong Suan tak silap. eh. halal laa~ nama kedai je.

Oh ya. ni kisah masa pakcik 'me-napau' nasi ni untuk berbuka puasa tahun lepas. Jangan ingat orang perempuan pun mengidam. Pakcik pun ada laaa~



Senyum Kambing Pakcik :

Tertagih, jangan sampai ketagih.. 
makan bila lapar, berhenti sebelum kenyang. hehe.. 


Entri terdahulu :  Teknologi Cas Bateri gun Air (rm 48)

.

12 comments

Post a Comment