Post

Tutorial Baru : Persediaan Akuarium Laut Ditambah!

 السلام عليكم
 peace be upon you


Alhamdulillah...
setelah hampir genap setahun mencari pengganti galas tanggungjawab sebagai moderator, akhirnya ketemu jua! Boleh lah berehat buat seketika dalam dunia forum Islamik buat sementara waktu. 

Terima kasih admin akhi M.. (ops! akhi dah bagi amaran awal. ehehe..) kerana memberi ruang buat saya untuk kembali memperbetulkan blog ini yang dah lagaknya bergelimpangan isi-isinya.sob.. sob..

untuk kesekian kalinya, sebelum kembali bertugas samaada dalam kerjaya dan juga forum, saya bercadang untuk mengemaskini isi-isi kandungan dan menambahbaik ia dengan menambah satu lagi menu. 

khas bagi penggemar hidupan akuatik samaada air tawar dan juga masin.

mengikut rancangan asal, sepatutnya dari dulu dalam blog ini menyediakan menu (slide hitam di bahagian kiri widget):

1) khidmat nasihat dalam kerjaya kimpalan bagi sektor industri minyak & gas

2) Khidmat percuma (akan dimaklumkan kelak)

3) Tutorial (meliputi cabang-cabang ilmu yang saya ketahui)

tapi malangnya beberapa tahun kebelakangan ini terdapat pertembungan & kekangan jadual kerja. juga jadual cuti :D

ehem! in sya Allah, dengan segala kudrat dan masa yang masih bersisa, saya akan cuba memulihkan kembali mana yang kurang baik.

Dan..er.. mintak maaf banyak2 kepada para pemberi komen yang menggunakan sebarang akaun online. saya tak dapat approve kerana terdapat masalah pada setting template. In sya Allah akan diperbetulkan.


p/s: buat iklan dulu,entrinya dah siap. sok pagi update. ok ;)





^_^ V


.