Post

Perlu ke Gila Supra & Tupperware?

  السلام عليكم
 peace be upon you


Tadi baru layan tengok Tiffin Biru milik Pak Mat. Wow! entah berapa ringgit boleh dibeli kat luar sana. Tu ok lagi pasal ada nilai bagi penggemarnya...


kalau kaki shopholic bagai semua tu, sedia maklum la ketaksuban mereka mengumpul koleksi sampai supra pun dikumpul bagai nak buka butik.

Jap. supra tu apa? kekawan pakcik selalu sebut supra.kalau tak kereta, mesti aksesori baju kan? ye la.. ada pashnima, shawl, bawal amenda semua tu. guna 1 term je tak boleh ke?

pakcik cuma nak tanya 1 je sebenarnya..kenapa eh orang perempuan?, tengok gambar kat bawah, jelaskan kat pakcik  >_<






beli satu set tupperware,






 cuma 1-2 je digunakan?




.

10 comments

Post a Comment