Post

Cinta Seth Tan Pukul 7-8 pm

 السلام عليكم
 peace be upon you



Peminat Nora Elena? pakcik cuma layan 1 episod je.sebab? sependapat dengan enche ben. haha~




nora? nora elena? nora..lena? sapa tidokan dia!? seth?? seth tan? syaitan? ops! memang mereka itu kejam der.tada dia, sapa lagi yang berani up nafsu kita? er.. kan dah ngantuk hati layan cecite nor lena depan tv.solat???


Pakcik rasa tak pelik pun. cuma nak angguk2 jer..
mentang-mentang ler penangan dialog seth tu umph, sampai lupa kewajipan kepada-Nya ye yob??


" ala..jap lagi pun boleh!! janji belum masuk isyak kan~ "


Eh? solat dilewatkan takpe? mana tau? kompem? haih..kamu jangan main serkup ikan dalam palong yob~ ikan tu boleh ler hang makan kalau dapat.ni bab amal ya~

Dosa-pahala..Ingat boleh tangkap kenyang? nak berat lagi?? redha-Nya. Haih.. terang lagi bersuluh..sengaja melewat-lewatkan tanpa keuzuran atau halangan.


Firman Allah SWT yang bermaksud :

" Celaka bagi orang-orang yang mendirikan solat, yang mana mereka mendirikannya secara lalai. "   Surah al-Ma'un, ayat 3-4



lain ler kalau lupa, tertido, dsb.. boleh qadha'

Sarkastik..

Angkara cinta, penonton nak dapatkan feel dialog cinta. nah. amik..syaitan pun datang bagi feel cinta seth tan syaitan sampai lalai depan TV ya yob??
hehe..rugi maa..rating TV meningkat. rating pahala menurun..mau?? 


Senyum Kambing pakcik :


layan takhbir depan TV 24 jam boleh pula.. solat yang ada sesingkat 2 rakaat, kedekut sujud pula?

bluekk~

p/s : maaf. entri kosong.. sibuk mencari idea untuk tugasan kerja  >_<

4 comments

Post a Comment