Post

BEN ASHAARI : 5 BLOG PILIHAN HATI

 السلام عليكم
 peace be upon you





Enche Ben mahu tahu? pembaca pun??
Oh..nampaknya bukan lagi rahsia~
Memandangkan pendapat seiring dengan masa,
minat pun berubah sedikit.maka~



1st : Jiran Pengembara~
sebab : Jiran naik belon yang sedang struggle untuk examnya, punya variasi entri yang pelbagai dari borak kosong, hingga ke tazkirah. beliau gemar berkongsi cerita perjalanan hidup. eh! entri2 pengembaraan beliau, boleh menjadi penunjuk arah bagi pengembara yang lain.kompem!  ;)



2nd : Makcik/kak dLa~
sebab : Pengulas sukan badminton yang best!! ada iras2 seperti Jiran Pengembara kat atas. tapi kelebihan makcik Dla nih, beliau suka melukis! teknik melukis yang lebih kepada karekter manga. tapi gaya muslim. seangkatan dengan ain zulaikha   ;)



3rdKereta Mayat~
sebab : teguran & peringatan sarkasis & katarsis yang kadang kala menyuntik unsur Islamik. antara geng sarkasis dan katarsis yang saya minati  retorik olahan isinya.



4th : Pakar Cinta dan Cinta~
sebab : blog pilihan selain qaseh dalia yang mengutarakan isu cinta. Apa yang berkaitan dengan cinta. secara lazimnya, isu yang dibincangkan dan dikongsi tidak melarat dengan hujah yang boleh menyimpang dari tajuk isu.



5th : Zie RedbloodSnow~
sebab : Mek kepochi~ walaupun lebih kepada hal personal dan dunia glamor, tapi apa yang dikongsikan menjadi antara sumber isi untuk apa yang perlu saya tegur secara umum. 



entri mengenal blogger pilihan blogger bagi yang berminat nak turut serta, klik tajuk SINI~  
thanks enche ben~

2 comments

Tue Jun 14, 06:18:00 pm GMT+8

rajin nye pakcik nih .. hihihi

Thu Jun 16, 12:22:00 am GMT+8

ninie singgah sini..

http://kisahniniedora.blogspot.com/2011/06/jom-main-masak-masak.html

meh lee singgah :)

Post a Comment