Post

Andai aku ini jutawan .. Blogger

 السلام عليكم
 peace be upon you




Pakcik nak bantu oku.
Orang Kurang Upaya. Bantu mereka berkongsi entri ilmiah.. Buat satu platform ala-ala web agregator Geng Blogger  yang boleh diakses dan berinteraksi melalui medium skrin sesentuh, tetikus jari, atau pun bunyi suara. gadjet yang menyokong fungsi ni boleh dipasang di mana-mana.



Sabda Rasulullah S.A.W yang bermaksud :


" Barang siapa merintis jalan mencari ilmu maka Allah akan memudahkan baginya jalan ke syurga."


Hadith Riwayat Muslim

berminat nak join, klik SINI 

.

6 comments

Sun Jun 12, 03:18:00 pm GMT+8

tolong menolong kn amaln mulia..=)

semoga angan2 menjadi kenyataan..=)..amin..

Sun Jun 12, 03:19:00 pm GMT+8

murninya niat awak =)
Syukur..
Korang pernah main game ni?"
Katak Puru boleh dimakan???"

Sun Jun 12, 03:22:00 pm GMT+8

Wahhh..niat yg murni tu..InsyaAllah, mana tahu kan fadzli jd jutawan 1 hari nanti nt kene ingat niat yang suci murni ni taw..Semoga dimakbulkan..Amin^^

Sun Jun 12, 03:27:00 pm GMT+8

saya sokong 100% niat yg suci murni ini...

jom baca angan2 Mas!
http://www.massaari.com/2011/06/andai-aku-ini-jutawan-blogger.html

Sun Jun 12, 03:41:00 pm GMT+8

bagusnya..saya sokong sangat2..

jom baca saya nyer lak..huhu..

ANDAI AKU INI JUTAWAN .. BLOGGER

Tue Jun 14, 01:16:00 am GMT+8

bagusnye niat encik fadzli...!!

Post a Comment