Post

Mimpi Ngeri Beruk Dan Sate Di Malaysia

credit to :everythingitsme.blogspot.com

Sejak kebelakangan ni, sate mula mendapat perhatian umum di mata dunia. sebab tak melibatkan penggunaan lidi sate di dasar laut.kalau gempa bumi pungerai sate kat angkasa nun, tak rosak pun.rumah pembeli sate je yang kena tempias.





credit to: fyqabellika.blogspot.com
Beruk?huh! mengecewakan. kalau cepat pun,memang semput. Tu belum kira lagi kalau rumah penternak nya dilanda badai bandwith yang tinggi. silap haribulan, beruk kena kurung dalam beg. beruk ni ada quota.kita suap penat2 dengan harga tinggi, akhirnya semput juga. 0.1kb.

 

Hm..bila la agaknya servis sate ni nak ada kat malaysia? hm...ketinggalan sungguh kita semua.apa boleh buat. Terima seadanya..ya dak?
beruk? Dah ramai yang bela.Hari-hari rasa nak marah beruk.lembap buat kerja.


sekian..
 
tak sabar nak tunggu ketibaan sate (Satellite broadband) dan tak sabar nak ucap selamat tinggal kat beruk (broadband) 

Senyum kambing

Encik Ben bela Beruk. saya pun bela. masing2 pilih beruk mana paling pantas.
.

23 comments

Post a Comment