Post

Hari Ni Memang PADAT!



as salam...

Pagi tadi HQ call.minta datang amik dokumen 'gant chart' kt client.kena buat kerja-kerja review.haih..sabar je..

Ada la beberapa gangguan yang berlaku sepanjang perjalanan menuju ke destinasi dari la penjual kacang kat tepi jalan, kena saman sebab berhenti kat bahu jalan, eksiden kereta kat tepi jalan,radiator kereta rosak(bocor), bas rosak, kasut koyak terlanggar besi tertanam dalam tanah, kaki luka terpijak kaca, pegi klinik orang ramai..geram betul..

Dah sampai kat destinasi, punya mood ceria tu timbul bila member ajak makan dulu.pula tu, dia belanja.rezeki..alhamdulillah....terlebih makan sampai kenyang..nafsu betul.hm..

Adat la kan..bila dah kenyang sangat, memang rasa malas tu menggunung je dalam hati bila nak kena buat itu ini.tapi, apa boleh buat.ni takdir-Nya..terleka..kan dah dapat akibatnya..malas betul...

Takdir-Nya...akibat dari perbuatan-perbuatan yang berlaku dari pagi tadi, haa.ambik! kerja dah bertimbun-timbun. esok orang atasan nak tau perkembangan review

T___T      (muka sedih+buntu+rungsing+geram)

bila dah jadi macam ni..baru nak ingat Allah..sekadar ingin berkongsi..


bila dah jadi macam ni..baru nak ingat Allah..sekadar ingin berkongsi...


ada yang suka bila didatangkan situasi senang oleh-Nya..dan ada pula yang benci bila didatangkan situasi susah oleh-Nya..persoalannya, ketika berlaku kedua-duanya, adakah kita ingat pada-Nya?

bila datang MASA gembira, kenapa rasa suka pada MASA? dan bila datang MASA susah, kenapa rasa benci pada MASA?

12 comments

Post a Comment