Post

blOglist blOgger 2011

 oleh: cik diana
as salam ..

tag?tagged?
0_o"
huhu..kali ni, saya di-tag oleh Siti Hasunah bagi segmen seperti diatas. jangan lupa ziarah, baca entri,komen2 dalam blog beliau.sememangnya blog beliau unik. ha..seboleh2nya, baca juga entri2 beliau yang terdahulu.( fungsi label tiada ) namun, boleh gunakan google untuk membaca entri2 beliau.entri2 renungan, halwa iman dan minda..
eh? terceloteh panjang pula.. maaf2..
ok, berbalik kepada tajuk entri ini.
secara ringkasnya, contest ini dianjurkan oleh cik Diana.dan...
sila2 la kalian yang membaca entri ni, turut serta memeriahkan blog kalian dengan entri bertajuk seperti yang saya gunakan (eh? kalau backlink ni, google up rank blog beliau.huhu..canggih :D )

empunya segmen, sila baca :

tentang diri saya?
-nama tak penuh,Mohd Fadzli.nama penuh, (sila pm saya)
-kebanyakkan orang panggil saya, fadzli.tetapi hanya 6 orang sahaja didunia ni panggil saya 'Paloh' ( setakat ini )
-membesar di selangor.
-bekerja sambil belajar dalam bidang oil n gas (welding engineering).satu bidang di mana tenaga pakarnya sangat2 la kurang.tak sampai seratus orang pun pada tahap sarjana.apatah lagi, doktor falsafah.
-lahir pada 4.11.azan zuhur
-blog saya yang ini, tiada header ( pada saya ).yang sedia ada pada blog ni pun masih tidak terusik lagi.
- saya pilih nama blog ni, sempena perkara yang telah berlaku 10 tahun yang lalu ( rahsia saya :) ) dan juga
 sesuai dengan usia saya yang semakin meningkat, entri-entri saya pada blog ini perlu berlainan dari blog asal.
-

saya tag 3 orang blogger dalam list saya :

ila
GADIS ORI' JORO
CiK PuaN NeTTY

sekian~  :)

22 comments

Post a Comment