Post

blOglist blOgger 2011

 oleh: cik diana
as salam ..

tag?tagged?
0_o"
huhu..kali ni, saya di-tag oleh Siti Hasunah bagi segmen seperti diatas. jangan lupa ziarah, baca entri,komen2 dalam blog beliau.sememangnya blog beliau unik. ha..seboleh2nya, baca juga entri2 beliau yang terdahulu.( fungsi label tiada ) namun, boleh gunakan google untuk membaca entri2 beliau.entri2 renungan, halwa iman dan minda..
eh? terceloteh panjang pula.. maaf2..
ok, berbalik kepada tajuk entri ini.
secara ringkasnya, contest ini dianjurkan oleh cik Diana.dan...
sila2 la kalian yang membaca entri ni, turut serta memeriahkan blog kalian dengan entri bertajuk seperti yang saya gunakan (eh? kalau backlink ni, google up rank blog beliau.huhu..canggih :D )

empunya segmen, sila baca :

tentang diri saya?
-nama tak penuh,Mohd Fadzli.nama penuh, (sila pm saya)
-kebanyakkan orang panggil saya, fadzli.tetapi hanya 6 orang sahaja didunia ni panggil saya 'Paloh' ( setakat ini )
-membesar di selangor.
-bekerja sambil belajar dalam bidang oil n gas (welding engineering).satu bidang di mana tenaga pakarnya sangat2 la kurang.tak sampai seratus orang pun pada tahap sarjana.apatah lagi, doktor falsafah.
-lahir pada 4.11.azan zuhur
-blog saya yang ini, tiada header ( pada saya ).yang sedia ada pada blog ni pun masih tidak terusik lagi.
- saya pilih nama blog ni, sempena perkara yang telah berlaku 10 tahun yang lalu ( rahsia saya :) ) dan juga
 sesuai dengan usia saya yang semakin meningkat, entri-entri saya pada blog ini perlu berlainan dari blog asal.
-

saya tag 3 orang blogger dalam list saya :

ila
GADIS ORI' JORO
CiK PuaN NeTTY

sekian~  :)

22 comments

Mon Jan 10, 06:18:00 pm GMT+8

terima kasih
sebab tag..
InsyaALLAh sye wat entri utk segmen ni..
:)

Mon Jan 10, 06:30:00 pm GMT+8

ouh! nama penuh saya terbongkar! :p

paloh...pali sungai buloh? hehehe

Mon Jan 10, 06:45:00 pm GMT+8

salam kenal.. thanks cOz sudi jOin..
hope xkebratan brkenalan dgn they'Olls yg dh jOin segmen nieyh.. ;)

btw.. thanks cOz sudi brkOngsi ttg diri anda..

p/s :: sy letak name awk fadzli eyh dlm list name.. kalo nk tuka cOmment balik..

Anonymous
Mon Jan 10, 07:48:00 pm GMT+8

thanks tag sy ye...=)

nice to know you..;p

Tue Jan 11, 05:04:00 am GMT+8

>sunah: ya.terbongkar.huhu..
pali?

o_O"

kat sungai buluh, berapa ramai yang bernama fadzli? bukan saya seorang saja ye.lagipun saya tak dikenali dengan panggilan seperti itu (pali-sunai buluh) itu.adoi...

Tue Jan 11, 05:15:00 am GMT+8

>Cik Diana:
wa'alaikummussalam.kenal~ ;)
moga kamu dapat keberkatan dari apa yang kamu buat.ramai yang join.kena cek satu2.kalau saya..

0_O"

teringat kepada seorang sahabat.hehe..sekali dia punya contest, ramai yang join.sampai demam nak memberi jawapan kepada blogger bagi setiap soaln terkumpul.adoi..moga beliau cepat sihat.ameen..
sama..tapi saya tak berapa gemar letak maklumat penuh.sebab dah kena 'mark'.bukan mark yang fb tu ya :0

boleh je nama saya tu.tapi kalau '...', boleh.

Tue Jan 11, 05:16:00 am GMT+8

>CiK PuaN NeTTY:
sama2 :)
nice to know u too ;)

Tue Jan 11, 05:17:00 am GMT+8

>GaDiS OGi' JoRo':
sama2 :)
jangan terlupa pula ya :0

Tue Jan 11, 11:51:00 am GMT+8

hee~ gaya kamu kat atas macam nak review blog saya jek~ teruskan, teruskan berceloteh~ :D

Tue Jan 11, 12:17:00 pm GMT+8

salam..salam kenal. :)

hehe,knape name blog 'timeless'.tertanya2.xblh eh cerita? :D

Wed Jan 12, 11:13:00 am GMT+8

salam alaik.aik Ir. mohd fadzli,hang nk p berlari kaa?thx 4 d invitation.u know tht im a lil bit bz this few years.nice entry.keep it up!

Wed Jan 12, 03:25:00 pm GMT+8

>Sunah Mohammad:
teruskan berceloteh?huhu..mana mungkin.apa lagi yang saya tau melainkan apa yang saya tak tahu?kalau nak berceloteh lebih, kena la tahu lebih dari tu :D

tu belum review lagi tu.baru mukaddimah je.huhu

Wed Jan 12, 03:29:00 pm GMT+8

>Muhamad Zaki Zafir:
tu la jawapan saya yang 'terpaksa' kamu semua terima.satu rahsia.rahsia sejak sekolah2 dulu :D

p/s:tiada kaitan tentang cinta antara makhluk ya
0_o"

Wed Jan 12, 03:34:00 pm GMT+8

>Ibnu Hamdani:
adoi..ber Ir-Ir pula.bawak2 bertenang ya encik Ir.eh?ni kali pertama komen dari encik, dibaca oleh saya.berspeaking la pula~adoi..tau la encik dah jadi client kan.mesti la petronas makin sayang.maka, makin sibuk la ya yob?huhu..
eh.boleh jadi entri baru ni. ;) syukran

Wed Jan 12, 03:35:00 pm GMT+8

*tambahan* berlari?adoi..tengok betul2.tanya kat admin blog tu.kenapa berlari. :D

Wed Jan 12, 04:17:00 pm GMT+8

ir fazli..kawan kantoi kawan nye sendiri

Wed Jan 12, 04:30:00 pm GMT+8

o_0" rasa macam nak buat smiley ym banyak2

x_x"

Wed Jan 12, 08:49:00 pm GMT+8

Ir..;)

Apa khabar hati kita hari ni?

Thu Jan 13, 10:27:00 am GMT+8

goodluck encik fadzli :)

Thu Jan 13, 11:50:00 am GMT+8

>Sunah Mohammad:
0_0" huhu..kenapa? panggil nama saya je dah cukup.kalau dah ada 'haji' pun, kena panggil 'haji
juga ke?

0_o"

saya? khabar kurang baik.huhu..

Thu Jan 13, 11:52:00 am GMT+8

>amira:
syukran..kamu juga.semoga berjaya~
berlari beramai2 dalam blog larian.huhu

Sat Jan 15, 12:08:00 am GMT+8

tuka already..
senarai nOm 45..
sowi.. i lupa infOrm tOk u letak cOmment tu kt en3 i.. 2 3 ari b4 nie x bw pOn melawat peserta..
that y i tatau n x bace comment u kt cni..

p/s :: i mmg demam pOwn..

Post a Comment