Post

Terlewat !: MAHA 2010

 salam..


adoi..baru la mendapat kekuatan dan kudrat untuk mengemaskini blog dengan menambah lagi bilangan entri terbaru ( walaupun sebahagian gambar2 ni dah di tangkap-muatl sejak MAHA 2010 berlangsung awal2.eh? nak kena upload gambar gotong royong sehari sebelum event ni berlangsung? adoi..banyak gambar..saya upload mana yang jari jemari saya klik ya ( kalau nak tengok semua, sila pm saya.insya'Allah saya beri )

0.o

Bambooponic di booth UMS



Sepanjang event MAHA 2010 berlangsung, kebanyakkan gambar yang saya ambil, berkaitan dengan tumbuh-tumbuhan dan juga yang berkaitan dengan jentera2 dan teknologi yang digunakan dalam pertanian, penternakan dan sebagainya. maaf la ya jikalau tidak berminat untuk melihat sebahagian koleksi seciput sekitar MAHA 2010 sewaktu sesi jalan-jalan ke booth lain yang saya paparkan disini.   0_o"


hiasan tanaman dalam akuarium yang cantik.tema hutan belantara?

salah satu unsur2 flora khatulistiwa yang berjaya dipaparkan

sisi pandangan atas,hiasan gubahan pemenang tempat pertama


pemenang tempat ketiga.agak berserabut pada saya  0.o

gaya hutan hujan Jepun


gaya hutan hujan tropika.


aa..yang Ini, hasil gubahan pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan Sri Tanjung, yang mana ayah saya merupakan bekas pelajar sekolah ini suatu ketika dahulu di awal tahap  pendidikan kelas menengah beliau :)

susun atur yang ringkas namun cantik pada pengamatan saya :)

yang ni menarik keran ada periuk kera.huu..idea yang bagus. :D

teringat pada pokok periuk kera yang dijual pada harga sangat murah pada 5hb lepas. 1 pasu kecil, RM 2.50

tak lupa juga, sebahagian kecil gambar Kucing yang kebanyakkannya 'tido' mungkin kerana kesejukan semasa saya berada di bahagian pameran haiwan peliharaan..   0_0




comel kan? rupanya hampir sama seperti kucing jagaan adik saya yang mati sebelum ini.bezanya, kucing ini berbulu agak kembang

kucing ini telah menggigit jari hantu saya.oww...cuai betul saya ketika saat itu





apa yang membuatkan mereka seakan beratur? sila lihat gambar dibawah

oo.....pertunjukan..

hasil gubahan landskap 2+1 = makan

ohh.. turut 2+1  = makan

pavilion kelantan

booth 'kelantan biotech' yang menarik minat saya. teknologi kultur tisu



antara produk Kelantan Biotech

dalam pavilion Sarawak. ikan empurau.raja segala ikan sungai di sarawak


 penutup kepada entri ini. huu..saya  membeli kultur tisu pokok (turut berada dalam koleksi, tisu pokok yang tidak terdapat di Malaysia ) ianya boleh didapati di booth UMCIC pada event yang akan datang.Insya'Allah.





 dan tidak lupa..di booth UPM..oo...saya terkena..sabar je la..

sekadar gambar hiasan
adoi..yang tengah dan yang kanan itu yang menjadi persoalan kepada yang lain2 selepas melihatnya.apa rasioanl saya memilih ia? adoi...dah itu yang ada.    



25 comments

Post a Comment