Post

BLOG REVIEW BY MY Nakal



as salam..
terlebih dulu sebelum hangpa tengok ke bawah, join la sekaki dua blog beliau

syarat kira masuk otak juga la nak fikir dari beliau ni :

1. Hangpa kena tahan mental
 
  -  patut2.:)

2. Aku akan review sekali dengan tuan blog..hahaa

  - patut2..sila rujuk profile blogger saya ya ( itupun kalau lengkap :D )

3. Aku akn review secara jujur..kalau aku rasa boleh di puji aku puji,kalau boleh di kutuk aku kutuk(dah lama x kutuk orang ni..hohoho)

  -  sila. digalakkan ;)

4.  Buat kan entri pasai apa hangpa minat di
review oleh aku dalam loghat kedah(tu pun klu blh.klu x blh x pa)..Pas tu tinggalkan url entri hangpa kat komen

 - kawe suka hang review, sebab hang pun dok pernah laei mai blog kawe yang belemoih ni..biaq hang terpegheluih  masuk dalam blog kawe.laei pun kekadang kawe ni lepa kit.mana tau komen hang membina, upgrade laei blog kawe. aaa...maaf ah.tak pandai kecek loghat kedah walaupun mak kawe selalu kecek kedah.

52 comments

Post a Comment