Post

-sebahgian kecil artileri kesatuan soviet satu ketika dahulu-

 salam..
ketika era kesatuan soviet, pelbagai kelengkapan artileri perang yang mereka miliki. Kebanyakkannya tidak pernah digunapakai langsung. .Pelanjar-pelancar peluru berpandu ini mampu melancarkan peluru berpandu ICBM yang melintasi antara benua. Percaya atau tidak, salah satu jenis isi utamanya,merupakan bahan-bahan jenis biologi ( saya kurang pasti.seperti virus anthrax..mungkin )  .saya dan sahabat tidak punya maklumat yang mencukupi kerana sebahagian besar maklumatnya telah dilupuskan. Seperti dalam entri kali ini, saya paparkan sebahagian gambar-gambar dalam simpanan sahabat saya, Vlad sepanjang beliau mencari apa yang beliau ingini...Mencari apa-apa bahan yang boleh membantu untuk memulakan  war economy...berbalik kepada tajuk entri ini, fasiliti ini boleh di akses di sekitar gurun di Kazakhstan.dan, di sekitar kawasan ini, terdapat makmal-makmal rahsia milik mereka yang masih utuh..juga terletak dibawah tanah ( saya akan paparkan dalam entri yang seterusnya.Insya'Allah )..jika maklumat yang dipaparkan disini tidak benar sama sekali, sila beritahu saya untuk pembetulan; dan sila nyatakan bukti kukuh sekali. Saya sama sekali berminat untuk menyisipkan sekali keterangan  bagi setiap gambar..Namun kekurangan maklumat..Moga-moga jawapan yang dicari, dipermudahkan-Nya...




























































2 comments

Sat Nov 06, 08:09:00 pm GMT+8

waaa~~

sgt menarik~...

lagi...
lagi..

mau lagi~~!!

Sun Nov 07, 09:49:00 am GMT+8

Salam..
menarik :)
saya akan upload pula salah satu makmal yang kajiannya dei bertujuan untuk menakluk 'minda' musuh.. :

Post a Comment