Post

KENAPA AKU TERINGIN NAK HACK BLOG

 السلام عليكم
 peace be upon you




Blog? blog siapa dan kenapa?? shhh~




 Blog Sasaran :  http://frameandlenses.blogspot.com/




kenapa mesti dia?? :

1. Blog semi-versatile yang punya isi menarik~

2. Title Frame and Lenses yang punya maksud mendalam~
             
3. Ada cerpen pendek cinta seratus surat(?) yang best!~
             
4. Ingatkan beliau ni lelaki. rupanya perempuan?~
             
5. Teringin nak rampas blog beliau, dan beri pada blogger lelaki~ 



Pesanan : 

Bersiap sedia untuk diganggu gugat oleh pakcik. jangan lupa update selalu. banyakkan lagi isi best-best. lagi kerap pakcik datang kacau entri~  

segmen suka-sui & merapatkan ukhwah antara blogger oleh En. Pacman 

12 comments

Thu Jun 23, 03:51:00 pm GMT+8

haahaa

Thu Jun 23, 03:56:00 pm GMT+8

haaa nak boikot awak lah klo mcm ni. ada naluri seorg hacker...miahahaha :P

Thu Jun 23, 04:46:00 pm GMT+8

ni blog nadh ni..ekeke

nadh, larik...

Thu Jun 23, 05:14:00 pm GMT+8

hihihi.. pakcik2. tegelak Nadh baca.. ahahahahahha.. :P hack balik belog pakcik. ihihi. :)

Thu Jun 23, 05:27:00 pm GMT+8

terus makcik serang blog beliau..hehe

Thu Jun 23, 07:45:00 pm GMT+8

serasa rasanya die ni laki..haisy kompius aku..

Thu Jun 23, 08:08:00 pm GMT+8

tumpang hack kat sini~~lalalala

http://ciksya-cda.blogspot.com/2011/06/teringin-nak-hack-blog-orang.html

Thu Jun 23, 08:10:00 pm GMT+8

misteri betol la pakcik nie.. huhuhu..^_^

Thu Jun 23, 08:23:00 pm GMT+8

blog pakcik nie pon boleh kene hack nie..hhehehehe..

Thu Jun 23, 09:01:00 pm GMT+8

yeahh HACK sini plak!!!!! HHAHA

Thu Jun 23, 09:25:00 pm GMT+8

again..singgh sini lg hehehe

Thu Jun 23, 10:20:00 pm GMT+8

pak cik. saya rasa pak cik mesti sangat mengagumi blogger tu kan? sebab pak cik ada sebut pasal blogger tu masa komen kat blog saya. hehe!!~

well. blog dia memang best pon.. :)

dan saya suka bila pak cik komen di blog saya. sangat cool + detail. rasa entry saya sangat2 di hargai oleh pak cik. tQ pak cik :)

p/s: kalau saya, saya nak hack blog mr. kay.. huhuu~~


^^

Post a Comment