Post

Si Jantan Peragut ! Blogger jadi Mangsa.

Si Jantan Peragut ! Blogger jadi Mangsa.: "

السلام عليكم
peace be upon you





credit to respective owner
kat lokasi stesen minyak area bangi tadi, ada minah ni kene ragut masa tengah isi minyak.


kesian dia.sampai terpelanting dek kena terajang 24:7 darjah dari si peragut sampai tergolek kat tepi divider jalan.berdarah teruk juga. macam mereng jap. syukur..tak jauh dari situ, peragut berjaya diberkas..masuk babak lain,masa dalam perjalanan pergi lokasi keje, lalu kat satu kawasan sub-perkampungan..

nampak..






image credit to respective owner


Kambing tengah meragut rumput. betul la kan..kambing-kambing tu kebanyakkannya jantan.meragut rumput pula tu..




Blogger yang jadi mangsa tu..sapa yang baca entri ni


kang nak update entri. kena tenangkan otak. adei.. gambar kat atas sekali tu, saje je tepek..
sorry~


=============================================

percuma backlink? rajin2 komen kat sini~ blog ni blog doFollow~

=============================================
"

السلام عليكم
peace be upon you
HERE

14 comments

Post a Comment