Post

JELAJAH BLOG 2011 : AKU INI BLOGGER LELAKI !



as salam..

Segmen Encik Ben Ashaari saat-saat akhir punya taip.
hentam saja la labu~~


Kenapa saya berblog?

sekadar ingin berkongsi pendapat, maklumat...dan apa saja yang boleh saya kategorikan sebagai boleh dikongsi bersama para blogger mahupun pengunjung blog; dalam pelbagai variasi entri.
moga apa yang saya lakukan ini diredhai-Nya dan membawa manafaat kepada yang lain. beramal dalam dunia maya.


kenapakah blogger lelaki lebih kreatif dan blog lelaki lebih mudah dapat perhatian dari blog wanita?


blogger lelaki kebanyakkannya memaparkan rencah kehidupan, isu, perbincangan, borak kosong yang tidak terlalu ketara dari segi emosi yang meleret-leret yang diolah dalam entri.segalanya digarap dengan begitu baik sekali walaupun adakalanya tergelincir.walaubagaimana pun,ia tidak terlalu ketara bagi entri-entri selanjutnya. 

blog lelaki lebih mudah mendapat perhatian..?yang ini sebenarnya bergantung kepada bagaimana cara blogger  lelaki itu berinteraksi sesama blogger yang lain selain dari menunjukkan karisma yang baik bagi seorang blogger lelaki. ini boleh ditakrifkan sebagai tidak terlalu prejudis, mengadu domba dan sebagainya. Pendek kata, jauh dari perkara-perkara negatif. walaubagaimana, semua ini juga bergantung kepada bagiamana caa blogger itu mengolah entrinya bagi menarik perhatian.


blog wanita yang saya suka baca..

ada banyak blog.kebanyakkannya saya lebih senang baca secara diam-diam..

5 comments

Sat Mar 12, 01:11:00 am GMT+8

belog lelaki simple dan tak seberat belog pompuan:D

owhh dtg spam shoutbox saya ye..hehe cepat2 lunaskan utang:P saya tuntut nihhh..teheeee...mekasay sudi baca:)

Sat Mar 12, 02:00:00 am GMT+8

haha.
simple,tapi blog saya berserabut daa =p

haha~ tu la.ter-spam berjela-jela. adoi..dah macam buat karangan.haha~

ya~ saya sedang berusaha mengesan di mana nota itu~
dapat je, cepat2 update.adoi..
terlewat.haha

hoo~ sama2~
sama2 kita bantu sama lain~ batu la komuniti blogger aman~

Sat Mar 12, 01:01:00 pm GMT+8

singgah dari segmen BA
salam perkenalan..

pendapat yang simple tapi menarik!

Sat Mar 12, 03:42:00 pm GMT+8

@mas.saari:

salam perkenalan kembali..

terima kasih ;)

Thu Mar 17, 08:19:00 pm GMT+8

assalam perkenalan

Post a Comment