Post

GEGAR BLOGGER BARU




wah! sukaa~
eh? kenapa saya suka?
baca sampan habis ok~

kenapa pilih gambar tu?


Sebab dari gambar,cerita dalam entri ben yang tu, menguatkan lagi usaha nak kawen dalam diri saya.haha~ lagi..Encik ben ada sebut nama saya, merangkap sepupu encik ben sendiri dalam tu.terharu~

ok2. tipu je.Nama je yang betul~
apa-apa pun, saya nak surprise-kan balik encik ben sebab.. entri-entri encik ben yang dulu-dulu pasal berkongsi apa yang encik ben nampak dan rasa tu.. dah banyak yang saya bookmark dari dulu-dulu-dulu. Entrinya di...
Surpriseeee -full version...



Sila jelaskan mengapa anda jadi blogger

Nak berkongsi apa yang boleh dikongsikan bersama-sama dengan orang lain melalui internet; ber-medium-kan blog, weblog, web,atau forum.



Blog yang menjadi pilihan harian anda
semua yang ada dalam bloglist saya di kanan ni.
Encik Ben juga tak terkecuali~
terbaru, Cero dan Izyan

.

18 comments

Post a Comment