السلام عليكم
peace be upon you
Banyak kelemahan dalam blog pakcik.
mana yang kurang berkenan tu, kritik ok.
atau ada apa-pa yang patut pakcik tambah?
jangan lupa sertakan link blog kamu. senang pakcik nak jenguk blog~
Bagi yang berminat nak turit serta, klik SINI

thx sudi komen blog sy.. wow! mcm fb la.. yg lain dh ok cuma font utk tabs tu klu blh besarkn mesti lebih cool.. no harm ya.. :)
ReplyDeletehehehehe ain tak reti nak kritik blog orang.. blog ain sendiri pun banyak kekurangn..
ReplyDeletenak kritik fadzli..nak kritik dia cukup2..hahaha..errr, esoklah..makcik bizi arini...okbai!!!
ReplyDeletesaya pening sikit kalau pakai layout fb nih. keliru ngan Fb sebenar
ReplyDelete