السلام عليكم
peace be upon you
Rata -rata mereka yang saya kenali,
sedikit sukar untuk difahami. tak kira dalam apa jua keadaan.
ke..sebab saya ni memang
atau..sebab...
datangnya 'hari' yang hari orang lelaki tiada 'hari' seperti 'hari' itu ?
Kamu yang membaca ni ada jawapan? saya mahu tahu~
Esok ada sesi teka-teki. Sedang cari idea pasal ni.adei..
shhh~.
menangis tanpa sebab best tau~!!
ReplyDeletehahahaa...
err...
selalu rasa nk nangis..tapi selalu xdpt nangis.. ntah kenapa... perasaan tu hilang... T__T
selain sdih n gembira,saya nanges bila marah,bengang,kecewa,sakit ati,komfius..sume la..haha cmplex kan...
ReplyDeleteaih sampai buat entri yer?
ReplyDeletehiks perempuan memang unik!
akak tak pernanh nangis sbb hepi..kecuali pas akad nikah jek .tu je sekali rasanya.hehe
ReplyDeletesaya pun x faham..hahaha..sbb dla susah nk nangis tp once dah start nangis ssh nak benti pulak..haha..kire thp sedih gaban rrr tu kalo dla nangis..yg dla perasan dla ni pantang kalo ada perpisahan ngan kwn2 harus menangis tersedu-sedan..maybe sbb dh syg sgt kot..
ReplyDeletenangis kerana memotong bawang
ReplyDeletepsstt...perempuan dgn air mata ibarat cam aur dgn tebing..hikss. kadang² weols nangis tanpa sebab taw...aharks
ReplyDelete